Sunday, March 4, 2007

yeni blog a merhaba

4 mart 2007
neden arapça ile ilgili bir blog?

çünkü ihtiyacım olan bilgilere daha kolay ulaşmak istiyorum.isteyenlere yardımcı olmayı amaçlıyorum.karşılıklı fikir ve bilgi alış verişi ile arapça dili ile ilgili bilgimizi artırabileceğimizi düşünüyorum.internette bu konuda bazı siteler mevcut ama forumların dışında da çalışma yapabileceğimizi düşünüyorum.
bu blog da neler olacak?
öncelikle yeni öğrendiğim dil yapıları,örnek cümleler,ingilizce ile karşılaştırmalı olarak vereceğim gramer yapıları size bu dille ilgili bilmek istediğiniz konularda yardımcı olacak.tabi sizlerden gelen bilgilerle bana da:)
görüşmek üzere

1 comment:

hivaye said...

merhaba. ben de blog açtığım sıralarda sizinkini farkettim. nasılsa sürekli araştırıyor ve notlar alıyoruz. böylece bunları herkesle paylaşmanın yolu açılmış oluyor.